Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

Ποδήλατο FLANDRIA  1944



Ο Χρήστος Κατσαρός, ένας παλιός καροποιός, στη Λάρισα, μετά τον πόλεμο έγινε ποδηλατάς. Ανάμεσα στα πολλά ....

.... παλιά αντικείμενα που βρέθηκαν στην αποθήκη του ήταν και το ποδήλατο της φωτογραφίας: FLANDRIA, κατασκευής 1944.
Τα ποδήλατα αυτά τα χρησιμοποιούσαν οι Ιταλοί ταχυδρόμοι και ήρθαν στην Ελλάδα την περίοδο της κατοχής.


Μετά την μακρά παραμονή του στην αποθήκη τα σημάδια του χρόνου έκαναν έντονη την εμφάνισή τους




Η διαδικασία "αναζωογόνησης" άρχισε .....


Πρώτα τρίφτηκε ο σκελετός προσεχτικά, ασταρώθηκε και βάφτηκε στο αρχικό του χρώμα  μετά από κατάλληλη επεξεργασία σε μηχάνημα. 


Επινικελώθηκαν όλα τα μέρη του ποδηλάτου.



Εκτύπωσα τα αυτοκόλλητα αφού πρώτα τα σχεδίασα στον υπολογιστή με βάση τα γνήσια και αυτός ο τρόπος μου δίνει τη δυνατότητα να φτιάξω σήματα για όλες τις μάρκες. 




Τελευταίο "έπεσε" το διπλό βερνίκι για έξτρα γυάλισμα.



Το δέρμα της σέλας επεξεργάστηκε με ειδικά υλικά για να πάρει το αρχικό του χρώμα και αφή.





Τα δερμάτινα τσαντάκια τα έφτιαξα με πολύ μεράκι στο χέρι και χρησιμοποιώντας μια μηχανή γαζώματος που έχω από την μητέρα μου. 




'Έτοιμο για την διανομή .........



















1 σχόλιο:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΧΑΝΙΑ ΕΧΩ ΕΝΑ ΙΔΙΟ FLANDRIA ΘΕΛΩ ΠΛΗΡΟΦΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟ MAIL ΜΟΥ ΕΙΝΑ ecotrapdedalos@gmail.com αν μπορειτε στειλτε μου να

    ΑπάντησηΔιαγραφή